Direktlänk till inlägg 4 november 2014

En del att uppdatera nu..

Av Marie - 4 november 2014 19:51

Jaha då va man här igen.. Dålig på att blogga nu tyvärr...
Har hänt en del sen sist så tänkte uppdatera lite!
Har nu kommit in i nya jobbet och det börjar rulla på... En unik produkt och behovet är stort så det finns mycket att göra!
Härliga kollegor och fullt ös.. :)
Så saknar jag skönhetsbranschen, ja till viss del, det är ju det man kan... Men spännande med nytt och de utmaninge det innebär :)

Har haft problem med huvudvärk hela hösten vilket gör att jag inte är lika pigg och på g.. Jobbigt när man är van att köra på! Efter utredning och röntgen blir det nu täta kontroller och ny medecin mot smärtan..
Hoppas på att dessa ska hjälpa och att jag inte blir så trött av dem!
Så frustrerande när man vill så mycket och försöker öka tempot men kroppen inte vill! Blir trött av att hela tiden ha denna huvudvärk..
Skönt att allt nu är under utredning så detta får ett slut!
Uppdaterar när jag vet mera...

I söndags sprang Elton runt för fullt och pang sa det.. Som vi har väntat på att detta ska hända :(
Hård smäll in i marmorfönsterbrädet med munnen, så en tand på fel plats och två rejäla jack, som numera är limmade och tejpade! Stackars liten man vill bara ta över det onda!
Ingen mat har smakat men ikväll äntligen åt han lite pannkakor.. :)
Så i morgon blir det dagis!

Vi har även klarat oss utan A i en hel vecka! A stack till Kina med jobbet..
Svårt att få ihop vardagen när en av oss är borta... Som tur är så har vi farmor som hjälper oss!! Min räddning för att inte behöva gå ner på halvtid för att hinna med allt!!

Killarna trivs bra på dagis! Malte har börjat skriva en hel del och tycker det är jätte roligt :)
Annars är det mest smålego som gälle!
M och E leker bra ihop så det är kul att se...
E KAN allt själv just nu så inget går fort utan det är bara att räkna till 10 och ta det i hans takt!

Nästa helg kommer familjen ner, M fyller år! Helt ofattbart, 5 år! Redan... Galet snabbt tiden går!

Nej nu är jag helt slut i vanlig ordning så får bli sängen tidigt!

Natti


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 19 oktober 2015 21:17


ännu en dag.. Hunnit med både Malmö och Ystad. Givande dag med nya kontakter. I morgon väntar Helsingborg! =) Innan jobb är det dags för Maltes första samtal sen han började skolan, ska bli så spännande att få höra hur allt går. Han har blivi...

Av Marie - 18 oktober 2015 20:49

började med sovmorgon fram till 11.30 på lördag... Ja, jag sa 11.30, har i princip aldrig hänt tidigare... Ni som känner mig vet att jag är för rastlös för att ligga i sängen så länge! Men antar att det var behövlig. Medans jag sov var de andra...

Av Marie - 10 oktober 2015 18:44

Igår när jag kom hem väntade mina favoritblommor på bordet, tack min fina man ...

Av Marie - 8 oktober 2015 22:57

Ikväll firade vi att tentor är avklara, att vi är ett grymt team och tackade Alex för en fantastiskt utbildning! Käkade gott på Lemongrass som vi ikväll kallar för nya is restaurangen i Malmö... Fyyy så kallt det var men ack så gott! God mat och ...

Av Marie - 7 oktober 2015 21:22


Tur Alex är nere när jag fick migrän delux.. Mår bättre men är lite sliten! Vila idag och fullt ös i morgon =) Utbildningen går mot sitt slut, sista tentan idag och i morgon firar vi tillsammans med Alex på Lemongrass. I helgen väntar kalas för...

Ovido - Quiz & Flashcards