Alla inlägg under juli 2014

Av Marie - 8 juli 2014 20:27

Jobb hela dagen trots galet fint väder! Snar semester och Sunne :)
A har varit på Lekoseum med M och E! Dom gillade de kan man säga!!
Väl hemma blev de lite sol för mig och sen träning..
Galet skönt att vara igång!
Bra mat och träning, Nice! Sent på de men än finns de hopp
Fick bli en ny bikini idag med... Men lite för feg att lägga ut bild på de här.. Kommer kanske någon bild från stranden sen :)

Natti

Av Marie - 7 juli 2014 22:07

Jaja jag vet så säger alla.. Men ska verkligen ta tag i mig själv nu!!
Träna, äta rätt och förhoppningsvis må bättre..
Är så sjukt trött på denna huvudvärk!!!
Ska även bli skönt att få lite energi och känna sig pigg igen..
Malmö idag, jobb jobb!
Naglar på lunchen på Skills i Malmö, bästa bästa nagel tjejen :)
A och killarna va i Åhus och myste :)
Ikväll blev det träning, äntligen!!! Så i morgon kan jag väl inte gå men det är de värt!
Tips på bra mellanmål mottages gärna... Utan laktos och inga nötter, annars så :)
Varmt är det som bara den, försöka sova men hjälper ju inte trots fönstren öppna...
Gör ett försök
Natti

Av Marie - 6 juli 2014 20:10

Haft en underbar dag i Åhus.
Började dagen tidigt, i vanlig ordning... E vaknade kl 6 så de va bara upp o hoppa, man får mycket gjort :)
Innan 11 hade jag klippt gräset och målat garaget..
A fortsatte måla huset så nu är allt nästan klart :)
Blir verkligen ett nytt hus...
Nytt entré tak, ny garageport sen så är vi klara för i år..
Stenläggning får vänta!!
Glömde ju altanen men bara rätt längd på brädor kommer hem så bör de gå fort..
Em körde jag M ovh E till havet, vilket fantastiskt väder :)
Sol och bad för hela slanten!!
I morgon väntar jobb för mig men A är ledig och är hemma med barnen...
1 vecka kvar sen är det dags för 4 veckor semester även för mig!!
Nedräkning....
Ingen fotboll ikväll, kors i taket! :)
Lite grillat och en film får de bli
Trevlig kväll

Av Marie - 5 juli 2014 22:58

Stockholm över dagen och på kvällen impuls festival :) Ekebo med goa vänner!!
Massa dans, vill verkligen lära mig på riktigt :)
Sovmorgon idag, med Malte mys <3
Sen fix av fina Sofie innan belopp, tack för idag vännen!!!
Hela em fixade vi här hemma.. Ungarna lekte vi klippte häcken, tvättade garaget, klippte gräset m.m Kvällen bjöd på fotboll i vanlig ordning så jag kollade film och nu sängen..
I morgon måla måla måla....

Natti

Av Marie - 2 juli 2014 19:53

Underbart väder idag igen :)
Härlig dag med kollegan i Varberg!
Ikväll har det mest blivit chill...
M och E sover och jag har intagit soffan :)
Trött som bara den.. Ska bli skönt med semester snart!!
Hoppas på fint väder i helgen så vi kan åka ut till havet..

Ovido - Quiz & Flashcards