Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Marie - 24 juni 2013 22:07

Jag har ju alltid varit väldigt kvällstrött men sista tiden har jag varit pigg på kvällarna.. Konstigt men ganska skönt att ha lite mera tid på kvällen!

Idag har jag varit i Uddevalla tillsammans med Branko.. Givande tur :)

Elton har varit fortsatt hängig idag och kräkt 1 gång..
A körde in till akuten igen efter att ha pratat med 1177.. De dömde ut beslutet som fattades igår om att skicka hem oss, då det är en grundläggande regel att de behåller barn med hjärnskakning för observation.. Vi skulle stå på oss sa dom..
Men samma visa idag igen, knappt undersökt och hemskickade..
Sökte sen vårdcentral för att få en läkartid i morgon.. ( vilket CSK rek. )
Jag brukar inte hönsa men den här gången känns det inte riktigt bra.. Min magkänsla är inte riktigt ok..
Önskar att dom tog det på allvar.. Han är ju så liten och kan inte berätta riktigt vad som hänt och hur det känns..
Jaja man får väl lita på dom men tyvärr har jag inget större förtroende...
Om han inte är bättre i morgon så hoppas jag verkligen dom utreder vad det är ordentligt!!

Natti natti ska försöka sova lite..
Imorgon Malmö :)

Ovido - Quiz & Flashcards