Alla inlägg den 14 september 2012

Av Marie - 14 september 2012 21:17

Äntligen!!!! Hämtade vor nya BMW, är supre nöjda! På vägen hem körde jag förbi Babyproffsen och köpte nya bilbarnstolar med isofix =) inte billigt men oj vad dom satt bra i bilen! Verkligen jätte stor skillnade och så smidiga!

Köpte en 3 serie och vi får plats utan problem!

Har kommit en ganska ny stol som fått väldigt bra i test, Cybex Sirona. 

Elton sitter riktigt bra i den och det finns så mycket smarta detaljer så kan varmt rekommendera den =)

Kostar nästan som Be safe men har bättre liggläge och är mycket smidigare.

Saknar bara en sak och det är en bra manual på stolen... Ska gå att vrida den för smidigare insättning av barnet men kan inte komma på hur man gör.. har verkligen gått över hela stolen men kan inte hitta hur man ska göra.. har googlat på stolen och det finns mycket om säkerhet men ingen manual.. 

Finns på deras andra stolar så kommer väl snart... Får ringa in till Babyproffsen i morgon =)

Tycker det är såå bra service inne i kristianstad! Åk dit om ni vill ha bra tips vad gäller allt från vargn till bilsto m.m

När jag kom hem åkte vi och handlade på Maxi, lite planering för i morgon när Maria, Martin och Filippa kommer! =)

Elton går men och mer vilket resulterar i att han är helt slut på kvällarna.. Somnade bums kl 19 och Malte kl 20..

Jag och Anders slappar lite i soffan sen ska jag krypa till kojs, gott !=)

Vill bara säga att livet är på topp nu och jag är så glad att jag har så underbara vänner! Tack för att ni finns! =)


Natti


Av Marie - 14 september 2012 10:37


 

Ovido - Quiz & Flashcards