Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Marie - 12 juli 2012 21:11

Ja då har vi gjort Hästvedamarknad, ursäkta detta tjat men blev ju lite omständigt pga det dåliga vädret!

Barnen va nöjda och så även jag =)

Anders tyckte det va en lagom runda på ca 1 h..

I kväll har jag målat lite, blev jätte fint så tror det kommer bli bra när det blir färdigt! =)

När vi hade ätit kom grannne men en present, sååå himla snällt! Blev otroligt glad och i denna fina ask låg hemma gjorda maränger, utan mjölk! =) Tack snälla Linda <3


 


Go kväll =)

Av Marie - 12 juli 2012 07:22

Jaha idag är det bättre väder =) Inte så många dagar kvar att ta denna antibiotika, skönt! Saknar att köra bil och är sååå trött på att vara konstant yr..

Det positiva med pillren är att mina små finna som jag fick av spiralen är borta =) tyvärr kommer dom nog säkert tillbaka när jag slutar med pillren.. Zera Zeth el hur de stavas innehåller ju samma ämnen som spiralen typ så vi får väl se.. Så himla tråkigt när man aldrig har haft några roblem med detta innan.. Är ju så svårt att göra något åt när det kommer av hormoner.. =( 

Malte kör med tåget på sitt rum och Elton sover, härligt!!!

Spännnade att se hur vädret blir haha vi kan ju hoppas på en fin em så vi kan åka på marknad idag i stället.. 


Återkommer med bilder OM det blir bra väder!


Ovido - Quiz & Flashcards