Alla inlägg den 23 november 2012

Av Marie - 23 november 2012 19:18

Mitt Allt!

Av Marie - 23 november 2012 07:54

Dagenkunde ju ha börjat bättre!

Går upp i tid ä själv klar i tid... Ska hjälpa Malte med kläderna vilket han tycker är en mycket dålig ide... KAN SJÄLV MAMMA!!!! Suck allt tar ju sån tid... Efter utbrott så lugnar det ner sig lite.. Väcker Elton so bli så där glad.. Under skrik byter vi blöjaer och sätter på kläderna.. Sjösvett mamma är äntligen klar att stuva ut ungar och sig själv i bilen men....

Har inge nycklar till bilen el jobbet el huset! Ringeer Anders som är på väg att gå på tåget.. Jo visst säger han dom har jag i min ficka, suck! A går av tåget cyklr hem i ilfart och lämnar öer dom vi kör snabbt till dagis.. På väg in vill inte Elton gå helt plötsligt utan slänger sig i en lerpöl och sen vill han så klart upp... Ungen under armen och jag har också förvandlats till en vandrande lerpöl.....

In med ungarna på dagis och ut i bilen.. parkera på stationen och biljettautomaten är i sönder, springer till andra sidan och får en biljett.. Springer till bilen låser den och springer til tåget, jag hinner!!!!! =)

Väl på tåget inser jag att jag glömt kalender m.m Lite för stressig morgon för min del men nu kan det ju bara bli bättre el??!!! Hr kalender i datorn som tur är=)

God morgon på er!

Ovido - Quiz & Flashcards