Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Sol, sol, sol underbara sol ;)

Av Marie - 22 juli 2012 22:06

Idag har det äntligen varit fint väder!!
Vi har varit ute hela dagen, sååå skönt!
Svärfar kom in i fm för att såga ner lite träd och buskar.. Blev riktigt bra och Malte va super nöjd över att träffa farfar och över att få åka Astra ( farfars bil, med släp )
Har även börjat med väggen! ;) reglar uppe och några brädor också.. Blir fint, längtar tills det blir helt klart!
Nu är det lite mys i soffan..
En tanke till Norge idag och det hemska som hände för 1 år sedan.. Tänk vad tiden går fort, känns som om det hände igår..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 19 oktober 2015 21:17


ännu en dag.. Hunnit med både Malmö och Ystad. Givande dag med nya kontakter. I morgon väntar Helsingborg! =) Innan jobb är det dags för Maltes första samtal sen han började skolan, ska bli så spännande att få höra hur allt går. Han har blivi...

Av Marie - 18 oktober 2015 20:49

började med sovmorgon fram till 11.30 på lördag... Ja, jag sa 11.30, har i princip aldrig hänt tidigare... Ni som känner mig vet att jag är för rastlös för att ligga i sängen så länge! Men antar att det var behövlig. Medans jag sov var de andra...

Av Marie - 10 oktober 2015 18:44

Igår när jag kom hem väntade mina favoritblommor på bordet, tack min fina man ...

Av Marie - 8 oktober 2015 22:57

Ikväll firade vi att tentor är avklara, att vi är ett grymt team och tackade Alex för en fantastiskt utbildning! Käkade gott på Lemongrass som vi ikväll kallar för nya is restaurangen i Malmö... Fyyy så kallt det var men ack så gott! God mat och ...

Av Marie - 7 oktober 2015 21:22


Tur Alex är nere när jag fick migrän delux.. Mår bättre men är lite sliten! Vila idag och fullt ös i morgon =) Utbildningen går mot sitt slut, sista tentan idag och i morgon firar vi tillsammans med Alex på Lemongrass. I helgen väntar kalas för...

Skapa flashcards